Klantenservice

KLANTENSERVICE.

MEESTGESTELDE VRAGEN

De zoektocht naar het juiste product voor begint altijd bij het ‘probleem’ wat u ondervind. We helpen u graag bij het zoeken naar het juiste product.

Op maatwerk geld een levertijd van 10-14 werkdagen. Op standaard producten geldt een levertijd van 2-3 werkdagen. Dat beloven we. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.

Vanwege de huidige COVID-19 Crisis hebben wij onze levertijd moeten opschroeven naar 14-25 werkdagen. We doen ons best om het zo snel mogelijk te verwerken

Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers

Dit kan verschillende oorzaken hebben.
Controleer eerst de Track & Trace link die je in de verzendbevestiging aantreft. Wanneer je daar geen antwoord vindt, neem contact met ons op of blijf rustig even wachten tot de volgende dag. 

Was je niet thuis op het moment dat DHL, Post NL of Thijs Logistiek voor de deur stond? Dan biedt DHL/Post NL je pakket aan bij de buren. De bezorger van DHL/Post NL laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar je pakket is afgeleverd. Als ook de buren niet opendoen, dan laat de bezorger van DHL/Post NL een bezorgcode achter op de bezorger-gemist-kaart. Hiermee kies je online zelf waar en wanneer we je pakket gratis opnieuw bezorgen, bijvoorbeeld de volgende dag bij een DHL of Post NL ServicePoint.

Met meer dan 250 producten in onze webshop, kan er natuurlijk altijd wat mis gaan. Of je nu een defect, onjuist of incompleet product hebt ontvangen, we helpen je naar een oplossing toe. Wanneer een product defect is geleverd, verzoeken wij je ons hierover te contacteren en uiteraard het product in geleverde staat te laten. Neem hiervoor contact op met ons.

Je hebt na ontvangst van je bestelling 30 dagen de tijd om je bestelling retour te melden (Maatwerk uitgesloten). Na retourmelding moet je de bestelling binnen 14 dagen retourneren. 

Klik hier voor meer informatie over onze retourprocedure.

Het kan zo zijn dat de bevestigingsmail van de bestelling in uw SPAM/Ongewenste mail mailbox is beland. Kijk hier eens om te checken of u hem wel heeft ontvangen!

Klik hier om contact op te nemen als dit niet het geval is.

WAAR GAAT JE VRAAG OVER?

NOG VRAGEN?

Chat

Via de chat krijgt u direct antwoord. Wij zijn op werkdagen tot 17:30 uur via de chat bereikbaar.

Telefonisch

Wegens enorme drukte kunt u ons dagelijks bereiken van 10:00 tot 12:00 en 14:00 tot 16:00 op het volgende
telefoonnummer : +31499700215

Stuur ons een e-mail

Van maandag tot en met vrijdag staat onze klantenservice voor je klaar.
Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
E-mail versturen