BEZORGEN

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    Voor levering door Post NL bedragen de kosten €10.95 Incl. BTW. 


    Voor een lengtetransport met Thijs Logistiek worden de kosten berekend op basis van de lengte van het product


  • Wat is de levertijd?

    Op maatwerk geld een levertijd van 10-14 werkdagen. Op standaard producten geldt een levertijd van 2-3 werkdagen. Dat beloven we. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.

    Vanwege de huidige COVID-19 crisis hebben wij onze levertijd moeten opschroeven naar 18-25 werkdagen. We doen ons best om het zo snel mogelijk te verwerken

    Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers.

  • Bestelling vandaag niet bezorgd, wat nu?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben.
    Controleer eerst de Track & Trace link die je in de verzendbevestiging aantreft. Wanneer je daar geen antwoord vindt, neem contact met ons op of blijf rustig even wachten tot de volgende dag. 

    Was je niet thuis op het moment dat Post NL of Thijs Logistiek voor de deur stond? Dan biedt Post NL je pakket aan bij de buren. De bezorger van Post NL laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar je pakket is afgeleverd. Als ook de buren niet opendoen, dan laat de bezorger van Post NL een bezorgcode achter op de bezorger-gemist-kaart. Hiermee kies je online zelf waar en wanneer we je pakket gratis opnieuw bezorgen, bijvoorbeeld de volgende dag bij een Post NL ServicePoint.

  • Bestelling ophalen, kan dat?

    Het is mogelijk om een bestelling af te halen bij ons ophaaladres in Helmond, hiervoor kunt u het beste even bellen en/of mailen.

     

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    Voor levering door Post NL bedragen de kosten €10.95 Incl. BTW. 


    Voor een lengtetransport met Thijs Logistiek worden de kosten berekend op basis van de lengte van het product


  • Wat is de levertijd?

    Op maatwerk geld een levertijd van 10-14 werkdagen. Op standaard producten geldt een levertijd van 2-3 werkdagen. Dat beloven we. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.

    Vanwege de huidige COVID-19 crisis hebben wij onze levertijd moeten opschroeven naar 18-25 werkdagen. We doen ons best om het zo snel mogelijk te verwerken

    Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers.

  • Bestelling vandaag niet bezorgd, wat nu?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben.
    Controleer eerst de Track & Trace link die je in de verzendbevestiging aantreft. Wanneer je daar geen antwoord vindt, neem contact met ons op of blijf rustig even wachten tot de volgende dag. 

    Was je niet thuis op het moment dat Post NL of Thijs Logistiek voor de deur stond? Dan biedt Post NL je pakket aan bij de buren. De bezorger van Post NL laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar je pakket is afgeleverd. Als ook de buren niet opendoen, dan laat de bezorger van Post NL een bezorgcode achter op de bezorger-gemist-kaart. Hiermee kies je online zelf waar en wanneer we je pakket gratis opnieuw bezorgen, bijvoorbeeld de volgende dag bij een Post NL ServicePoint.

  • Bestelling ophalen, kan dat?

    Het is mogelijk om een bestelling af te halen bij ons ophaaladres in Helmond, hiervoor kunt u het beste even bellen en/of mailen.

     

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    Voor levering door Post NL bedragen de kosten €10.95 Incl. BTW. 


    Voor een lengtetransport met Thijs Logistiek worden de kosten berekend op basis van de lengte van het product


  • Wat is de levertijd?

    Op maatwerk geld een levertijd van 10-14 werkdagen. Op standaard producten geldt een levertijd van 2-3 werkdagen. Dat beloven we. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.

    Vanwege de huidige COVID-19 crisis hebben wij onze levertijd moeten opschroeven naar 18-25 werkdagen. We doen ons best om het zo snel mogelijk te verwerken

    Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers.

  • Bestelling vandaag niet bezorgd, wat nu?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben.
    Controleer eerst de Track & Trace link die je in de verzendbevestiging aantreft. Wanneer je daar geen antwoord vindt, neem contact met ons op of blijf rustig even wachten tot de volgende dag. 

    Was je niet thuis op het moment dat Post NL of Thijs Logistiek voor de deur stond? Dan biedt Post NL je pakket aan bij de buren. De bezorger van Post NL laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar je pakket is afgeleverd. Als ook de buren niet opendoen, dan laat de bezorger van Post NL een bezorgcode achter op de bezorger-gemist-kaart. Hiermee kies je online zelf waar en wanneer we je pakket gratis opnieuw bezorgen, bijvoorbeeld de volgende dag bij een Post NL ServicePoint.

  • Bestelling ophalen, kan dat?

    Het is mogelijk om een bestelling af te halen bij ons ophaaladres in Helmond, hiervoor kunt u het beste even bellen en/of mailen.

     

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    Voor levering door Post NL bedragen de kosten €10.95 Incl. BTW. 


    Voor een lengtetransport met Thijs Logistiek worden de kosten berekend op basis van de lengte van het product


  • Wat is de levertijd?

    Op maatwerk geld een levertijd van 10-14 werkdagen. Op standaard producten geldt een levertijd van 2-3 werkdagen. Dat beloven we. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.

    Vanwege de huidige COVID-19 crisis hebben wij onze levertijd moeten opschroeven naar 18-25 werkdagen. We doen ons best om het zo snel mogelijk te verwerken

    Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers.

  • Bestelling vandaag niet bezorgd, wat nu?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben.
    Controleer eerst de Track & Trace link die je in de verzendbevestiging aantreft. Wanneer je daar geen antwoord vindt, neem contact met ons op of blijf rustig even wachten tot de volgende dag. 

    Was je niet thuis op het moment dat Post NL of Thijs Logistiek voor de deur stond? Dan biedt Post NL je pakket aan bij de buren. De bezorger van Post NL laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar je pakket is afgeleverd. Als ook de buren niet opendoen, dan laat de bezorger van Post NL een bezorgcode achter op de bezorger-gemist-kaart. Hiermee kies je online zelf waar en wanneer we je pakket gratis opnieuw bezorgen, bijvoorbeeld de volgende dag bij een Post NL ServicePoint.

  • Bestelling ophalen, kan dat?

    Het is mogelijk om een bestelling af te halen bij ons ophaaladres in Helmond, hiervoor kunt u het beste even bellen en/of mailen.