Klachtenafhandeling

Klachten

 

AB Netten hecht veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat u ondanks onze inzet niet tevreden bent over de service die u heeft gekregen. Vanzelfsprekend horen wij dat graag van u, zodat wij er alles aan kunnen doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten tot de afdeling klantenservice, u krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht. Daarnaast zijn de websites van AB Netten bv aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur waardoor u gebruik kunt maken van de Geschillencommissie wanneer u het niet eens bent met de klachtenafhandeling. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stappenplan klacht

 

1. Meld u bij onze klantenservice met de betreffende klacht.
2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw klacht
3. Wij zullen de klacht binnen 5 werkdagen behandelen en u hiervan per email op de hoogte stellen.
4. Bent u het niet eens met de klachtenafhandeling dan kunt u verder contact met ons opnemen per telefoon +31 6 24 77 56 05 of email.
5. Komt u er met AB Netten helemaal niet uit mbt uw klacht dan kunt u zicht nog wenden tot de geschillencommissie van Webwinkelkeur.

 

Suggesties

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per email. AB Netten  verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.