KLANTENSERVICE

(i) Coronavirus: Vragen en antwoorden

  • Ik heb geen bevestiging van de bestelling ontvangen, wat nu?

    Het kan zo zijn dat de bevestigingsmail van de bestelling in uw SPAM/Ongewenste mail mailbox is beland. Kijk hier eens om te checken of u hem wel heeft ontvangen!


    Klik hier om contact op te nemen als dit niet het geval is.

  • Kan ik ook achteraf betalen?

    Ja. Samen met Klarna bieden wij de mogelijkheid aan om de goederen tot 30 dagen na factuurdatum te betalen. Dit is een veilige en makkelijke betaalmethode. Je hoeft enkel je geboortedatum in te voeren. Houd er rekening mee dat betaling op rekening niet mogelijk is voor bedrijven en organisaties, maar enkel voor particulieren. Bij betaling op rekening is het ook niet mogelijk om een ander afleveradres in te voeren.

  • Hoe vind ik het juiste product?

    De zoektocht naar het juiste product voor je apparaat begint altijd bij het modelnummer. Het verschilt echter per apparaat waar dat nummer zich bevindt. We helpen je hier het juiste te vinden.


    Heb je het product niet gevonden? Kies dan een categorie uit onze webshop (bijvoorbeeld categorie Tuin & Agro). Vervolgens selecteer je aan de linkerkant van de pagina het juiste product. 
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Maandag tot en met vrijdag geldt: voor 17:00 besteld is binnen 2-3 dagen bezorgd (maatwerk uitgesloten). In het weekend verwerken we pakketten tot zaterdag 17:30u voor levering op dinsdag. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.


    Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers.
  • Bestelling vandaag niet bezorgd, wat nu?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben.
    Controleer eerst de Track & Trace link die je in de verzendbevestiging aantreft. Wanneer je daar geen antwoord vindt, neem contact met ons op of blijf rustig even wachten tot de volgende dag.

    Was je niet thuis op het moment dat Post NL voor de deur stond? Dan biedt Post NL je pakket aan bij de buren. De bezorger van Post NL laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar je pakket is afgeleverd.
    Als ook de buren niet opendoen, dan gaat het pakje vaak direct naar een Post NL-locatie. Daar kun je het dan zelf ophalen.

  • Ik heb geen bevestiging van de bestelling ontvangen, wat nu?

    Het kan zo zijn dat de bevestigingsmail van de bestelling in uw SPAM/Ongewenste mail mailbox is beland. Kijk hier eens om te checken of u hem wel heeft ontvangen!


    Klik hier om contact op te nemen als dit niet het geval is.

  • Kan ik ook achteraf betalen?

    Ja. Samen met Klarna bieden wij de mogelijkheid aan om de goederen tot 30 dagen na factuurdatum te betalen. Dit is een veilige en makkelijke betaalmethode. Je hoeft enkel je geboortedatum in te voeren. Houd er rekening mee dat betaling op rekening niet mogelijk is voor bedrijven en organisaties, maar enkel voor particulieren. Bij betaling op rekening is het ook niet mogelijk om een ander afleveradres in te voeren.

  • Hoe vind ik het juiste product?

    De zoektocht naar het juiste product voor je apparaat begint altijd bij het modelnummer. Het verschilt echter per apparaat waar dat nummer zich bevindt. We helpen je hier het juiste te vinden.


    Heb je het product niet gevonden? Kies dan een categorie uit onze webshop (bijvoorbeeld categorie Tuin & Agro). Vervolgens selecteer je aan de linkerkant van de pagina het juiste product. 
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Maandag tot en met vrijdag geldt: voor 17:00 besteld is binnen 2-3 dagen bezorgd (maatwerk uitgesloten). In het weekend verwerken we pakketten tot zaterdag 17:30u voor levering op dinsdag. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.


    Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers.
  • Bestelling vandaag niet bezorgd, wat nu?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben.
    Controleer eerst de Track & Trace link die je in de verzendbevestiging aantreft. Wanneer je daar geen antwoord vindt, neem contact met ons op of blijf rustig even wachten tot de volgende dag.

    Was je niet thuis op het moment dat Post NL voor de deur stond? Dan biedt Post NL je pakket aan bij de buren. De bezorger van Post NL laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar je pakket is afgeleverd.
    Als ook de buren niet opendoen, dan gaat het pakje vaak direct naar een Post NL-locatie. Daar kun je het dan zelf ophalen.

  • Ik heb geen bevestiging van de bestelling ontvangen, wat nu?

    Het kan zo zijn dat de bevestigingsmail van de bestelling in uw SPAM/Ongewenste mail mailbox is beland. Kijk hier eens om te checken of u hem wel heeft ontvangen!


    Klik hier om contact op te nemen als dit niet het geval is.

  • Kan ik ook achteraf betalen?

    Ja. Samen met Klarna bieden wij de mogelijkheid aan om de goederen tot 30 dagen na factuurdatum te betalen. Dit is een veilige en makkelijke betaalmethode. Je hoeft enkel je geboortedatum in te voeren. Houd er rekening mee dat betaling op rekening niet mogelijk is voor bedrijven en organisaties, maar enkel voor particulieren. Bij betaling op rekening is het ook niet mogelijk om een ander afleveradres in te voeren.

  • Hoe vind ik het juiste product?

    De zoektocht naar het juiste product voor je apparaat begint altijd bij het modelnummer. Het verschilt echter per apparaat waar dat nummer zich bevindt. We helpen je hier het juiste te vinden.


    Heb je het product niet gevonden? Kies dan een categorie uit onze webshop (bijvoorbeeld categorie Tuin & Agro). Vervolgens selecteer je aan de linkerkant van de pagina het juiste product. 
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Maandag tot en met vrijdag geldt: voor 17:00 besteld is binnen 2-3 dagen bezorgd (maatwerk uitgesloten). In het weekend verwerken we pakketten tot zaterdag 17:30u voor levering op dinsdag. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.


    Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers.
  • Bestelling vandaag niet bezorgd, wat nu?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben.
    Controleer eerst de Track & Trace link die je in de verzendbevestiging aantreft. Wanneer je daar geen antwoord vindt, neem contact met ons op of blijf rustig even wachten tot de volgende dag.

    Was je niet thuis op het moment dat Post NL voor de deur stond? Dan biedt Post NL je pakket aan bij de buren. De bezorger van Post NL laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar je pakket is afgeleverd.
    Als ook de buren niet opendoen, dan gaat het pakje vaak direct naar een Post NL-locatie. Daar kun je het dan zelf ophalen.

  • Ik heb geen bevestiging van de bestelling ontvangen, wat nu?

    Het kan zo zijn dat de bevestigingsmail van de bestelling in uw SPAM/Ongewenste mail mailbox is beland. Kijk hier eens om te checken of u hem wel heeft ontvangen!


    Klik hier om contact op te nemen als dit niet het geval is.

  • Kan ik ook achteraf betalen?

    Ja. Samen met Klarna bieden wij de mogelijkheid aan om de goederen tot 30 dagen na factuurdatum te betalen. Dit is een veilige en makkelijke betaalmethode. Je hoeft enkel je geboortedatum in te voeren. Houd er rekening mee dat betaling op rekening niet mogelijk is voor bedrijven en organisaties, maar enkel voor particulieren. Bij betaling op rekening is het ook niet mogelijk om een ander afleveradres in te voeren.

  • Hoe vind ik het juiste product?

    De zoektocht naar het juiste product voor je apparaat begint altijd bij het modelnummer. Het verschilt echter per apparaat waar dat nummer zich bevindt. We helpen je hier het juiste te vinden.


    Heb je het product niet gevonden? Kies dan een categorie uit onze webshop (bijvoorbeeld categorie Tuin & Agro). Vervolgens selecteer je aan de linkerkant van de pagina het juiste product. 
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Maandag tot en met vrijdag geldt: voor 17:00 besteld is binnen 2-3 dagen bezorgd (maatwerk uitgesloten). In het weekend verwerken we pakketten tot zaterdag 17:30u voor levering op dinsdag. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.


    Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers.
  • Bestelling vandaag niet bezorgd, wat nu?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben.
    Controleer eerst de Track & Trace link die je in de verzendbevestiging aantreft. Wanneer je daar geen antwoord vindt, neem contact met ons op of blijf rustig even wachten tot de volgende dag.

    Was je niet thuis op het moment dat Post NL voor de deur stond? Dan biedt Post NL je pakket aan bij de buren. De bezorger van Post NL laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar je pakket is afgeleverd.
    Als ook de buren niet opendoen, dan gaat het pakje vaak direct naar een Post NL-locatie. Daar kun je het dan zelf ophalen.

  • Ik heb geen bevestiging van de bestelling ontvangen, wat nu?

    Het kan zo zijn dat de bevestigingsmail van de bestelling in uw SPAM/Ongewenste mail mailbox is beland. Kijk hier eens om te checken of u hem wel heeft ontvangen!


    Klik hier om contact op te nemen als dit niet het geval is.

  • Kan ik ook achteraf betalen?

    Ja. Samen met Klarna bieden wij de mogelijkheid aan om de goederen tot 30 dagen na factuurdatum te betalen. Dit is een veilige en makkelijke betaalmethode. Je hoeft enkel je geboortedatum in te voeren. Houd er rekening mee dat betaling op rekening niet mogelijk is voor bedrijven en organisaties, maar enkel voor particulieren. Bij betaling op rekening is het ook niet mogelijk om een ander afleveradres in te voeren.

  • Hoe vind ik het juiste product?

    De zoektocht naar het juiste product voor je apparaat begint altijd bij het modelnummer. Het verschilt echter per apparaat waar dat nummer zich bevindt. We helpen je hier het juiste te vinden.


    Heb je het product niet gevonden? Kies dan een categorie uit onze webshop (bijvoorbeeld categorie Tuin & Agro). Vervolgens selecteer je aan de linkerkant van de pagina het juiste product. 
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Maandag tot en met vrijdag geldt: voor 17:00 besteld is binnen 2-3 dagen bezorgd (maatwerk uitgesloten). In het weekend verwerken we pakketten tot zaterdag 17:30u voor levering op dinsdag. Gaat het dan nooit fout? Bijna nooit. Een groot deel van ons assortiment kunnen wij namelijk direct uit eigen voorraad leveren.


    Sommige producten zijn tijdelijk niet op voorraad. Wij geven dit aan wanneer je zo’n product in je winkelmandje stopt. We bestellen die producten vervolgens met spoed bij één van onze leveranciers.
  • Bestelling vandaag niet bezorgd, wat nu?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben.
    Controleer eerst de Track & Trace link die je in de verzendbevestiging aantreft. Wanneer je daar geen antwoord vindt, neem contact met ons op of blijf rustig even wachten tot de volgende dag.

    Was je niet thuis op het moment dat Post NL voor de deur stond? Dan biedt Post NL je pakket aan bij de buren. De bezorger van Post NL laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar je pakket is afgeleverd.
    Als ook de buren niet opendoen, dan gaat het pakje vaak direct naar een Post NL-locatie. Daar kun je het dan zelf ophalen.

 


NOG VRAGEN?


Whatsapp of Chat met ons!

Via de chat krijg je direct antwoord. Wij zijn op werkdagen tot 17:00 uur via chat bereikbaar. Klik hier om met ons te chatten


Bel met ons

Van maandag tot en met vrijdag staat onze klantenservice ook telefonisch voor je klaar. Neem contact met ons op op +31 (0)6 273 30 021


Stuur ons een email

Van maandag tot en met vrijdag staat onze klantenservice voor je klaar. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Stuur ons eenvoudig een e-mail naar info@abnetten.nl.


Adres
AB Netten B.V.
Zuiddijk 22
5705 CS Helmond
Nederland

Let op dit is geen bezoekadres. (Alleen op afspraak)